10.7.15

Ana Sayfa » , , » Haydari Tarifi

Haydari Tarifi

10.7.15






sevgileerrr...sizlere bugün mezelerin mezesi olan haydari tarifi ile geldim  ne güzel adetlerimiz vardır misafir geleceği zaman her  çeşit olsun istiyoruz evet bence haydari de olmalı :) sofralarımızda ana yemekler ,ara sıcaklar, salatalar , mezeler derken çeşitlere ihtiyacımız oluyor eminim biliyorsunuzdur, birde benden dinleyin istedim ..




MALZEMELER


  • küçük 1 kase  kadar süzme yoğurt,
  • 1 dilim beyaz peynir,
  • 1 yemek kaşığı zeytin yağı,
  • 1 tatlı kaşığı tepeleme nane,
  • 2 diş sarımsak,
  • yarım çay kaşığı tuz,

YAPILIŞI



süzme yoğurdu bir kaseye alalım sarımsağı rendeleyip ekleyelim,beyaz peyniri ayrı bir tabakta çatalın sırtıyla ezelim iyice ardından yoğurda ekleyip karıştıralım,naneyi tuzu, ince doğradığımız dereotunu da ekleyip karıştıralım servis tabağına alıp zeytin yağı dolandıralım üstüne, sunumu ben doğranmış salatalık üstünde yaptım kremşanti şırıngası ile şekil verdim isterseniz sizde öyle sunum yapabilirsiniz dereotu ile süsleyelim..
                                                           AFİYET OLSUN......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder